Retrokid!

Här har det varit sjukstuga igen...denna gång var det N... Febrig och hängig!
Vi hade IAF superhärligt vårväder så vi var ute mycket! Grillade korv och rensade lite rabatter!
  
 
Jag fick tom putsat fönster, som på natten blev lika smutsiga igen då det regnade och stormade... Tack!
 
Nu är vi dock alla friska tror jag! 
 
Längtar efter sommaren!
 
I söndags var vi hos farmor och farfar på kalas för farfar..mysigt och med supergod mat! 
 
Vi fick med oss massa gamla kläder som T och hans brödrar haft som små... Jag älskar sånt!!
Så igår var E en 70-talsbebis!
   
 
N var hos grannarna och lekte en stund igår.. Då passade jag och E på att leka på storasysters rum!
 
Nu är det dags att fixa lite lunch!
 
 


Kommentarer
Lillgarden

Så typiskt det där med fönstren. Likadant sist jag putsa... Storm direkt efter!

Krya på er!

2014-03-21 @ 08:39:20
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Lillgarden

Sv: Jo det blev han. Han hade med frukt och bjöd på och dom hade vanligt firande med sång och sånt :)
Det han bröt ihop för var att han fick för sig att det inte blev ngt kalas på kvällen för att han varit dum. Vilket gjorde mig väldigt ledsen. Skulle aldrig få för mig att hota med uteblivet kalas.. Så vet inte var han fått det ifrån,!
Ha en fin helg!

2014-03-29 @ 09:03:37
URL: http://lillgarden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0