Jul, nyår och namnfest

Jag har inte glömt bort bloggen, det har bara varit fullt upp här hemma!
 
Julen firades i Lindvallen med farmor,farfar, farbror, faster och kusiner! En mysig vecka med snö!!!
 
  
 
 
Nyår firades hos vänner i Ramlösa,en trevlig kväll!!!
  
 
I lördags hade vi namnfest för Estelle, har inga bilder från festen eftersom vi hade fotograf! (lyx!)
Så bilderna därifrån kommer så fort jag fått dom!!!
 
 
Detta blev rätt trist inlägg,jag vet..
Skriver mer en annan dag!
 
 
Avslutar med lite blandade bilder från Januari!
 
 
Mystjejer!
Gröt och katrinplommonpuré!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Lillgarden

Låter som att ni haft en bra jul och nyår!
Fina bilder!

2014-01-13 @ 19:28:30
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Lillgarden

Sv: nytt jobb på jobbet eller hur man ska säga. Ska lära upp mig i receptionen samt konferensen, nervös som jag vet inte vad.. Men ändå förväntansfull!!
Ska bli kul att för en gångs skull få använda hjärnan lite och få tänka!

2014-01-15 @ 09:40:25
URL: http://lillgarden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0