Gäsp

Jag är tröttare än någonsin känner jag..
E fick feber igår och har sovit oroligt inatt, vilket resulterat i att jag inte sovit mycket alls..
Dessutom vaknade N och ville sova inne hos oss och det gjorde inte min sömn lättare!
Vid 3tiden hade E 39.8 i temp så jag gav henne en alvedon för att vi båda skulle få sova lite..(vi är väldigt restriktiva med alvedon annars..)
Imorse vaknde E pigg och glad med 37,1 i temp..skönt!
Barnen åt havregröt till frukost och sen satter vi oss i soffan och kollade lite morgon-tv.. efter en stund passade jag på att tömma diskmaskinen, men jag glömde att E har långa armar och att min kvarg stod på soffbordet..
 
Helnöjd mjölkallergiker som satte allergin på prov!
 
E & N lekte lite på N:s rum medans jag tog en dusch och jag tänkte att det var ju skönt att det inte var ngt långvarigt med E..
 
Jag ropade dock hej lite väl tidigt för vid lunch hade hon 38,5..i vilotemp..
 
Eftermiddagen har hon mest vilat och varit loj, tog tempen för 1 timme sen och så var den 39,2..snacka om att ändras..
 
Jag och N bakade kanelbullar innan, och sen stack vi ner till stan vid 15 och kollade på bio, Rio2.
Den var bra, men N ville gå efter halva.. vi stannade dock kvar och efteråt hjälpte hon mig att shoppa inför morgondagens konsert på Sofiero!
 
 
 
Nu ska jag frysa in de flesta av de 48 kanelbullarna jag och Nicole gjorde innan bion..sen ska jag lägga mig!
Godnatt!
 
 
 
 


Kommentarer
Lillgarden

Hade med tänkt baka en dag men så insåg jag att vi har slut på i stort sett allt här hemma så sköt på det... haha...
Vardagen blir helt knas när man jobbar kvällar och helger...

2014-07-15 @ 17:19:57
URL: http://lillgarden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0