Äntligen!

Äntligen verkar mina problem med huvudvärk få en liten förklaring!
Jag var hos Jenny på Ryggakuten(kiropraktor) i måndags och och sa att med min rygg/nacke var det verkligen inte konstigt att jag har mycket huvudvärk! 
Troligen beror detta på att jag ramlade i trappan när jag var liten, sen när jag hade ont löste min kropp detta genom att gå/stå/sitta i fel ställning och detta har genom åren medfört att jag belastat fel..
När jag ligger på mage är mina muskler spända, det ska dom INTE vara...
Jag är tydligen ett kul fall för det är så mkt att lösa..haha..
Nog om mig nu!
 
 
Dagarna går fort fram nu, N har börjat på sin nya förskola och trivs bra redan! Det bästa är att man får äta frukten när man vill tycker hon. Man får tom äta den utomhus! :) 

Hon har även börjat ny grupp i simskolan, denna terminen är hon dessutom inte ensam utan det är 4 andra barn i samma grupp! Nyttigt att lära sig att vänta på sin tur i bassängen! hehe
 
Igår var det nypremiär på dansen, hon ville inte gå på dans i våras, men så fort vi åkte förbi Wilson Dance Center berättade hon att hon saknade det så därför fick hon börja igen nu. 
Danskläderna hon hade förra året är såklart för små så igår innan dansen var vi och shoppade nya, hon valde själv!
Mitt val:  Nicoles val: 
 
Lillasyster vill gärna  vara med och dansa!
 
 
 
Avslutar med lite bilder!
 
 
En nöjd tjej som vill äta själv!
 
En tjej som är livrädd för att cykla i backar sen en olycka, börjar smått övervinna sin rädsla.
Minibacken är alltid en början..
 
En pigg tjej utforskar Helsinør färjeterminal mitt i natten!


Kommentarer
Lillgarden

Det där lät inget vidare med din rygg, men skönt att du verkar få hjälp nu!
Simskola skulle jag med vilja att barnen börja på men vet inte var!
Ha en fortsatt fin vecka!

Svar: Nej det finns inget bad i Ängelholm längre väl? Blir ju lite bökigare om man ska ta sig till annan kommun! =/
Vi fyra..

2014-08-27 @ 21:57:13
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Lillgarden

Sv: inte alltid rosa moln och jippie med livet på landet.
Kul att plocka potatis då och då. När det blir flera gånger på rad och långa stunder är det inte riktigt lika kul ;) Men kul när dom kan vara med fast man är livrädd hela tiden. Så stora maskiner nu och kan hända saker på en halv sekund...

Ja nu är det mycket som snurrar i skallen. Blev lite så när man kom på att sonen börjar SKOLAN till hösten med allt det innebär!

Ha en fin helg!

2014-09-12 @ 22:28:52
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Lillgarden

Sv: Vad mysigt med varsin kalender. Kommer dom uppskatta sen när dom är äldre! :)

2014-09-12 @ 22:41:08
URL: http://lillgarden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0