Leonore!

Prinsessan Leonore och Prinsessan Estelle.. härliga namn på våra nyaste kungligheter!
 
Igår kollade jag genom gamla bloggen lite och hittade ett inlägg där jag skrivit om prinsessan Estelle...såhär skrev jag då:

"Herregud va häftigt namn vår nya prinsessa har!

ESTELLE!"

Detta hade jag HELT glömt bort att jag skrev och här sitter jag nu och skriver i sängen, med min egen prinsessa Estelle i sin säng brevid min!!!

 
Idag var jag på bvc med prinsessan, gick bra som vanligt!!!
Hon har ju några smultronmärke som kollades, läkaren mätte dom för att kolla dom igen vid nästa läkarbesök på bvc.
Estelle var mycket nyfiken på allt doktorn höll på med, stetoskopet var en klar favorit!!! 
Nu mäter denna donna 72cm, väger strax över 9kg.
 
På tal om läkarbesök, igår fick jag åka till kvällsmottagningen med henne, det rann ur örat.
Stackarn har gått med öroninflammation, och här jag har trott att hon "bara" var gnällig och påverkad av sin hosta...
Nu har hon iaf fått Kåvepenin (som hon dricker med god aptit) så förhoppningsvis blir hon frisk snart!
Tyvärr blir det inget babysim på fredag..tråkigt!!!
 
 
 
 
Nu är det dags att sova!!!
 
 


Kommentarer
Lillgarden

trist med öroninflammation men skönt att det går lätt med medicinen och att hon växer och utvecklas!

Ha en bra helg!

2014-02-28 @ 17:10:01
URL: http://lillgarden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0