Godmorgon!

Här kommer ett frukostinlägg!
Idag tar vi det piano, ringde till dagis(ja jag säger dagis trots att jag jobbar på ett) och frågade om det var ok att vi kom sent idag och det var det... skönt när man kan bara ta allt i sin egen takt..(läs: Nicoles takt)
 
E vaknade 7.10 och ville ha nappen, trodde kl var runt 4 som den brukar vara när det händer...blev helt chockad!
Jag har sovit oavbrutet 22.30-7.10!  När hände det senast???
 
Denna dag ska jag prova mig på att baka bröd, lyckas aldrig men skam den som ger sig!
 
Vad har hänt sen sist då? Ja..hm.. E kan sitta själv!!! Inga längre stunder men ändå! 5½ månad gammal, hon är tidig med mycket denna dam!
Jag minns inte när N lärde sig det men har för mig att det inte var såhär tidigt! 
 
 
I helgen ska E åka till farmor och farfar själv, första gången hon är borta själv över natten! Vi andra ska gå på bio, Bamse och tjuvstaden.
 
Nej nu måste jag nog sätta lite fart på N, hon tog det här men slappemorgon på allvar!
 
 
Jag kan inte lägga in bilder när jag skriver från denna datorn, kanske borde ḱunna men jag vet iaf inte hur man gör!
Vet dock hur man tar kort med kameran som finns i datorn så här kommer 2 bilder! =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0