Skrämmande.......

För ett år sen var jag duktigt frustrerad vid denna tiden.. barnmorskan hade hintat om att jag inte skulle gå tiden ut så jag var övertygad om att bli mamma i juli...tji fick jag!
 
 
Ett år sedan..
 
 
Skrämmande hur fort tiden går, nyss kom hon till oss i ilfart, och nu blir hon snart ett helt år!!!
 
Vad händer annars här? Nej inte så mkt, T har semester och vi har varit iväg och träffat lite folk/haft folk här... 
Vi har satt upp tältet i trädgården och turats om att sova där med N, mycket uppskattat! 
 
 
 
Imorgon är inget planerat, känns konstigt! Haha..sen är det full rulle igen på fredag och framåt...
 
 
 
 
 
Rätt trist inlägg men jag vill ju inte att fröken Jessica ska klaga igen=)
 
 


Kommentarer
Madeleine

Så fin gosig mage du hade!

2014-07-31 @ 11:00:42
URL: http://imittlivblogg.wordpress.com
Lillgarden

Sjukt så fort tiden går....
Kan inte fatta att min minsta blir FYRA nu i vinter.. menar var tog tiden vägen....?

2014-08-01 @ 09:23:05
URL: http://lillgarden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0