11 månader, frieri och lång natt!

Ja nu var det sådär drygt en månad sen jag skrev.. och OJ vad det har hänt saker!!!
 
E blev 11 månader förra veckan. Lite kort info:
Hon.. 
 
... Reser sig mot allt, går när vi håller hennes händer. 
 
...Står själv, men när hon blir medveten att hon står själv så sätter hon sig direkt..
 
.. Älskar musik,,dansar så fort någon form av musik är igång..
 
.. "Sjunger",,när man ber henne sjunga gungar hon på huvuder och säger "lalala"
 
.. Sover fortfarande hela nätter, från runt 19-20 till 7-8..gnäller till ibland och vill ha nappen men är knappt vaken..
 
.. Sover numera i eget rum, nämligen vår walk in closet! =)
 
..Älskar räkor!
 
.. Blir alltid glad så fort hon ser Nicole..När storasyster varit borta över natten kan hon bli så glad att hon skrattar och gråter samtidigt!
 
.. Har 6 tänder, 2 nere och 4 uppe
  
 
  
 
 
 
 
 
 
Vad har då mer hänt..hm... ja det skulle ju vara den lilla detaljen att
VI SKA GIFTA OSS!
När vi förlovade oss för drygt 6 år sedan sa jag till T(på skoj):
Du vet väl att man ska gifta sig inom 1 år?
Jag fick till svar:
Nja, jag har läst 3 år....
 
Nu har det som sagt gått 6 år sedan vi förlovade oss och i söndags friade T till mig genom att ge mig en bunt papper:
(Klicka på bilden för att se videon)
Efter att jag läst klart fick jag en röd ask med en ful ring ( samma ring som användes som symbol vid förlovningen) och så skålade vi i cider!
 
 
I torsdags fyllde T år och vi firade detta med att åka till Louisiana,en mysig dag med pickning i gräset och härlig konst att titta på!
Kvällen var tänkt att fira på restaurant men blev istället en hemmakväll med hämtmat och film! Mysigt!
 
 
 
Fredagen började med frukost på Fahlmans, sen vidare till Gröningen för ett dopp i havet!
 
Eftermiddagen spenderades med att försöka bota min huvudvärk..
 
Vid 18 tog vi bussen ner till stan, T åkte till Barfota för att äta med sitt jobb och jag åkte till Malmö där jag träffade Emelie.
Senare anslöt T till Malmö och efter en öl/vin så tog vi en taxi till stället där vår vän Peter anordnade ett event.
 
Vid 5 tog vi en taxi till Triangeln och så gick vi runt där till tåget kom 6 och tog oss till Helsingborg!
Så nu sitter jag här med knappt 3 timmars sömn..och om ett tag kommer våra fina tjejer hem...intressant..
 
 
NU kommer tjejerna!
CIAO!
 
 
 
 


Kommentarer
Lillgarden

S Å sött!! Och grattis!

Svar: Tack så mycket!☺
Vi fyra..

2014-07-13 @ 20:05:43
URL: http://lillgarden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0